dilluns, 23 de febrer del 2015

QÜESTIONARI VIDEOTUTORIAL

1-Com titularé el meu videotutorial?
El titularé "Com fer una pulsera amb scooby doo".

2-Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? 
No.

3-Què ensenyaré a fer?
Ensenyaré a fer pulseres amb Scooby doo.

4-Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Demostraré un acabat i l'explicaré pas a pas.

5-Quan ho enregistraré?
Un cap de setmana.

6-És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
Ho faré a casa i no hi haurà molt de soroll.


7-Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Per aconseguir la màxima qualitat d'imatge, ho grabaré en un lloc iluminat pel sol, però tancat per aconseguir el millor so possible.


8-Quina càmera utilitzaré?

La càmara del meu germà.


9-Em cal l'ajuda d'algú? De qui?

Sí, d'algú que em fagi de càmara, ja que necessito les dues mans per fer la pulsera ( la meva companya Fatu ).


10-Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Hi posaré música. Serà tranquila. I la treuré de Youtube.


11-Què posaré als crèdits?
Quigrabava, el meu nom, curs, data, assignatura, URL del meu blog...


12-És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?

Sí, posaré la URL del meu blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada